Ինքնաստուգում-2

  1. Տրված բառերից քանիսո՞ւմ չի գրվում մ. (1 միավոր)
    Սամվել, ամբարիշտ, ամպամած, ճամպրուկ, անփոփոխ, ամբարտավան, բամբասել,
    համբույր, ամբաստանյալ, սիմֆոնիա, անբասիր, բամբակ, բանբեր, ամբիոն, ճամփա:
  2. Տրված բառերում քանի՞ ուղղագրական սխալ կա: Ուղղել տառասխալները. (1 միավոր)
    փաքցնել, ակցան, տրտմաշուկվոսկեվորել, տախտակ, վարկաբեկել, ճրագալույց, անդամալույծ, գոճի, աճպարար, քսուկ:
  3. Ընդգծել այն բառերը, որոնք գրվում են առանց գծիկի. (0,2 միավոր)
    մեծ (բրիտանական), Արփա (Սևան), առ (հավետ), Նոր (Նորք), շիփ (շիտակ), կենաց (մահու), գնալ (տեսնել)սրբություն (սրբոց):
  4. Տրվածներից քանիսո՞ւմ են բաղադրյալ հատուկ անունների բոլոր բաղադրիչները գրվում մեծատառով: Ընդգծել դրանք. (0,5 միավոր)
    ՍԱՅԱԹ-ՆՈՎԱ, ՍՈՒՐԲ ՍԱՐԳԻՍ ԵԿԵՂԵՑԻ, ԹՈՐՈՍ ՌՈՍԼԻՆ, ԳԻ ԴԸ ՄՈՊԱՍԱՆ, ՀԱԿՈԲ ՄԵԼԻՔ-ՀԱԿՈԲՅԱՆՆԵՐՍԵՍ ՇՆՈՐՀԱԼԻ, ԱՐԱԳԱԾ ԼԵՌ, ՓՈՔՐ ՄԱՍԻՍ, ՄԱՐԿՈՍ ԱՂԱ:
  5. Քանի՞ հնչյուն կա. (0,5 միավոր)
    որմնանկար – 11
    ոչնչացնել – 11
  6. Քանի՞ բառում արմատի հնչյունափոխություն կա: Ընդգծել դրանք. (0,5 միավոր)
    արարչագործ, ծնունդ, կպչուն, հնչեղկուտակելլծորդ, փախստական, ակնթարթ:
  7. Բառերից քանիսո՞ւմ ձայնավորի սղում կա. (0,5 միավոր)
    ծանրացնելգրկելամսագիրընտրելիրիկնադեմ, լլկանք, խնկարկելջրառատ, հրաման, հոգաբարձու:
  8. Քանի՞ բառազույգերն են իրար հոմանիշ. (0,5 միավոր)
    ալևոր-ալեկոծ, ակնածել-պատկառել, եգիպտացորեն-սիմինդր, ստեպղին-ճակնդեղ, ակնակապիճ-ակնափոս, ագարակ-անմշակ հողատարածք, երախտիք-երաշխիք, երբեմնի-ժամանակ առ ժամանակբնորոշ-հատկանշական:
  9. Բառերից քանի՞սն են բարդ. (0,5 միավոր)
    դիմակազերծ, լաջվարդ, դեղնակարմիր, դերասան, պատմագետսալահատակաշակերտասերզեկուցագիրապակեպատ:
  10. Նշել այն գոյականները, որոնք գործածվում են միայն եզակի թվով. (0,5 միավոր)
    կմախք, սպիտակեղենանագռոմանտիզմ, գուրզ, աստղագիտությունձանձրույթ,  բուրավառ, պարույկ, հայությունվրացերենքրիստոնեություն, գինեգործություն, ֆուտբոլ:
  11. Նշել ներքին հոլովման ենթարկվող բառերը. (0,5 միավոր)
    ծնունդ, հունվար, առավոտ, շարժում, արյուն, ազգանուն, կնքահայրշնաձուկ, գալուստ, ամառ:
  12. Նշել այն դերանունների քանակը, որոնք հոգնակի թիվ չունեն. (0,8 միավոր)
    ամենքը, ոմն, ոչինչ, դա, յուրաքանչյուր, ինքը, ոչ ոք, միմյանց, ուրիշը, բոլորը, որոշ,
    ինչ-որ մեկը, մի քանիսը:
  13. Նշել անորոշ դերբայները. (1 միավոր)
    կորցնել, թռել, գթալ, կպչել, արագացնել, գտնել, թարմացնել, խոսել, լինել, հպարտանալ, սառել, հանգել, գթացել, մեծացնել:
  14. Նշել ժամանակի մակբայները. (0,5 միավոր)
    հավետ, բացեիբաց, եռակի, հազիվհազ, խստիվ, օր օրի, մոտավորապես, հաճախակի, այլևս, միշտ:
  15. Նշել համադասական շաղկապները. (0,5 միավոր)
    բայց, թեկուզ, մինչև որ, հետևաբար, սակայն, որոնք, իսկ, եթե, ու. երբ:
  16. Ձևաբանական վերլուծության ենթարկել տրված բառերը: (1 միավոր)
    Նա _____________________________________________________________________________________
    Ուր ____________________________________________________________________________________
    Գեթ ____________________________________________________________________________________
    Նստել էր _______________________________________________________________________________
    ________________________________________________________________________________________

Leave a comment