- Տրված բառերից քանիսո՞ւմ չի գրվում մ. (1 միավոր)
Սամվել, ամբարիշտ, ամպամած, ճամպրուկ, անփոփոխ, ամբարտավան, բամբասել,
համբույր, ամբաստանյալ, սիմֆոնիա, անբասիր, բամբակ, բանբեր, ամբիոն, ճամփա: - Տրված բառերում քանի՞ ուղղագրական սխալ կա: Ուղղել տառասխալները. (1 միավոր)
փաքցնել, ակցան, տրտմաշուկ,վոսկեվորել, տախտակ, վարկաբեկել, ճրագալույց, անդամալույծ, գոճի, աճպարար, քսուկ: - Ընդգծել այն բառերը, որոնք գրվում են առանց գծիկի. (0,2 միավոր)
մեծ (բրիտանական), Արփա (Սևան), առ (հավետ), Նոր (Նորք), շիփ (շիտակ), կենաց (մահու), գնալ (տեսնել), սրբություն (սրբոց): - Տրվածներից քանիսո՞ւմ են բաղադրյալ հատուկ անունների բոլոր բաղադրիչները գրվում մեծատառով: Ընդգծել դրանք. (0,5 միավոր)
ՍԱՅԱԹ-ՆՈՎԱ, ՍՈՒՐԲ ՍԱՐԳԻՍ ԵԿԵՂԵՑԻ, ԹՈՐՈՍ ՌՈՍԼԻՆ, ԳԻ ԴԸ ՄՈՊԱՍԱՆ, ՀԱԿՈԲ ՄԵԼԻՔ-ՀԱԿՈԲՅԱՆ, ՆԵՐՍԵՍ ՇՆՈՐՀԱԼԻ, ԱՐԱԳԱԾ ԼԵՌ, ՓՈՔՐ ՄԱՍԻՍ, ՄԱՐԿՈՍ ԱՂԱ: - Քանի՞ հնչյուն կա. (0,5 միավոր)
որմնանկար – 11
ոչնչացնել – 11 - Քանի՞ բառում արմատի հնչյունափոխություն կա: Ընդգծել դրանք. (0,5 միավոր)
արարչագործ, ծնունդ, կպչուն, հնչեղ, կուտակել, լծորդ, փախստական, ակնթարթ: - Բառերից քանիսո՞ւմ ձայնավորի սղում կա. (0,5 միավոր)
ծանրացնել, գրկել, ամսագիր, ընտրել, իրիկնադեմ, լլկանք, խնկարկել, ջրառատ, հրաման, հոգաբարձու: - Քանի՞ բառազույգերն են իրար հոմանիշ. (0,5 միավոր)
ալևոր-ալեկոծ, ակնածել-պատկառել, եգիպտացորեն-սիմինդր, ստեպղին-ճակնդեղ, ակնակապիճ-ակնափոս, ագարակ-անմշակ հողատարածք, երախտիք-երաշխիք, երբեմնի-ժամանակ առ ժամանակ, բնորոշ-հատկանշական: - Բառերից քանի՞սն են բարդ. (0,5 միավոր)
դիմակազերծ, լաջվարդ, դեղնակարմիր, դերասան, պատմագետ, սալահատակ, աշակերտասեր, զեկուցագիր, ապակեպատ: - Նշել այն գոյականները, որոնք գործածվում են միայն եզակի թվով. (0,5 միավոր)
կմախք, սպիտակեղեն, անագ, ռոմանտիզմ, գուրզ, աստղագիտություն, ձանձրույթ, բուրավառ, պարույկ, հայություն, վրացերեն, քրիստոնեություն, գինեգործություն, ֆուտբոլ: - Նշել ներքին հոլովման ենթարկվող բառերը. (0,5 միավոր)
ծնունդ, հունվար, առավոտ, շարժում, արյուն, ազգանուն, կնքահայր, շնաձուկ, գալուստ, ամառ: - Նշել այն դերանունների քանակը, որոնք հոգնակի թիվ չունեն. (0,8 միավոր)
ամենքը, ոմն, ոչինչ, դա, յուրաքանչյուր, ինքը, ոչ ոք, միմյանց, ուրիշը, բոլորը, որոշ,
ինչ-որ մեկը, մի քանիսը: - Նշել անորոշ դերբայները. (1 միավոր)
կորցնել, թռել, գթալ, կպչել, արագացնել, գտնել, թարմացնել, խոսել, լինել, հպարտանալ, սառել, հանգել, գթացել, մեծացնել: - Նշել ժամանակի մակբայները. (0,5 միավոր)
հավետ, բացեիբաց, եռակի, հազիվհազ, խստիվ, օր օրի, մոտավորապես, հաճախակի, այլևս, միշտ: - Նշել համադասական շաղկապները. (0,5 միավոր)
բայց, թեկուզ, մինչև որ, հետևաբար, սակայն, որոնք, իսկ, եթե, ու. երբ: - Ձևաբանական վերլուծության ենթարկել տրված բառերը: (1 միավոր)
Նա _____________________________________________________________________________________
Ուր ____________________________________________________________________________________
Գեթ ____________________________________________________________________________________
Նստել էր _______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________